Schritt 1
Hier findest Du Hilfe von Kunde zu Kunde. Suche in bestehenden Diskussionen oder stelle Deine Fragen.
Vor
Schritt 3
Hier siehst Du immer die neusten Beiträge aus allen Bereichen der Community.
Zurück Tour beenden
Hier findest Du Hilfe von Kunde zu Kunde. Suche in bestehenden Diskussionen oder stelle Deine Fragen.
Hier siehst Du immer die neusten Beiträge aus allen Bereichen der Community.
Hallo und willkommen in der SBB Community. Was möchtest du tun?
I loss my black camera backpack on the last train.
I have already submit report SSB Loss and Found but I have not received any updates.
My reference number is K2022/019830
Hello @ThanawatL
You will receive the first info after 3-4 working days by e-mail or by SMS. However, if you want to check the status, you can do so by calling the Contact Center at 0848 44 66 88 (CHF 0.08/min.).
Have a nice day.
Kind regards, VlaznimA.
Can I check the status this report by email?
Hello @ThanawatL
Yes, you can also check the status by email. It may take longer until you receive an answer.
Greetings, SandrineS