Step 1

This is where customers help other customers. Find useful information in existing discussions or ask your questions.


Forward

Step 2

You will find tips and tricks about train travel here.


Back Forward

Step 3

You will see the latest posts from all areas of the Community here.


Back End tour
Announcements
Coronavirus notice: Refund request
Please use our support pages for all questions regarding your ticket bookings.
The SBB Community is a public forum (customers help customers); please don’t post any personal data (names, e-mail, credit card numbers, ticket order no. etc.).

Swiss Pass - Photo envoyée

AUD
New Author
0 Likes

Bonjour,

J'ai envoyé ma photo il y a deux semaines via un lien que j'avais reçu par SMS mais n'ai tjs pas reçu mon Swiss Pass. Est-ce normal, quel est le délai d'attente ?

D'avance je vous remercie,

Meilleures salutations

Aurélie


Accepted Solutions

Re: Swiss Pass - Photo envoyée

AferditaH
Moderator
0 Likes

Bonjour @AUD 

Merci pour votre demande. 

Veuillez contacter les spécialistes directement avec votre numéro de client au 0848 44 66 88 (CHF 0.08/min).

Je vous souhaite une bonne journée. 

Salutations, AferditaH

View solution in original post


All Replies

Re: Swiss Pass - Photo envoyée

AferditaH
Moderator
0 Likes

Bonjour @AUD 

Merci pour votre demande. 

Veuillez contacter les spécialistes directement avec votre numéro de client au 0848 44 66 88 (CHF 0.08/min).

Je vous souhaite une bonne journée. 

Salutations, AferditaH

View solution in original post