Step 1

This is where customers help other customers. Find useful information in existing discussions or ask your questions.


Forward

Step 2

You will find tips and tricks about train travel here.


Back Forward

Step 3

You will see the latest posts from all areas of the Community here.


Back End tour
Announcements
Refund request
Please use our support pages for all questions regarding your ticket bookings.
The SBB Community is a public forum (customers help customers); please don’t post any personal data (names, e-mail, credit card numbers, ticket order no. etc.).

Swiss Pass - Photo envoyée

SOLVED
AUD
New Author

Bonjour,

J'ai envoyé ma photo il y a deux semaines via un lien que j'avais reçu par SMS mais n'ai tjs pas reçu mon Swiss Pass. Est-ce normal, quel est le délai d'attente ?

D'avance je vous remercie,

Meilleures salutations

Aurélie

1 ACCEPTED SOLUTION
AferditaH
Moderator

Bonjour @AUD 

Merci pour votre demande. 

Veuillez contacter les spécialistes directement avec votre numéro de client au 0848 44 66 88 (CHF 0.08/min).

Je vous souhaite une bonne journée. 

Salutations, AferditaH

View solution in original post

1 REPLY
AferditaH
Moderator

Bonjour @AUD 

Merci pour votre demande. 

Veuillez contacter les spécialistes directement avec votre numéro de client au 0848 44 66 88 (CHF 0.08/min).

Je vous souhaite une bonne journée. 

Salutations, AferditaH