Step 1

This is where customers help other customers. Find useful information in existing discussions or ask your questions.


Forward

Step 2

You will find tips and tricks about train travel here.


Back Forward

Step 3

You will see the latest posts from all areas of the Community here.


Back End tour
Announcements
Please use our help & contact area for all questions regarding your ticket bookings, for refunds and to report lost items.
The SBB Community is a public forum (customers help customers); please don’t post any personal data (names, addresses, e-mail, credit card numbers, ticket order no. etc.).

Verlustmeldung nicht änderbar

RSW
New Member

Ich habe gestern eine Verlustmeldung erfasst. Ich habe die Mail mit dem Link auf die Meldung bekommen. Wenn ich jetzt auf den Link klicke komme ich auf die Verlustmeldung, aber sie lässt sich nicht mehr ändern.  (gestern ging es noch).

Warum ist das so?

1 REPLY
SandraI
Commuter (silver)

Hallo @RSW

Ich vermute, dass sich am Status deiner Verlustmeldung etwas geändert hat.

Am besten meldest du dich telefonisch unter 0848 44 66 88 (CHF 0.08/Min) damit wir deine Verlustmeldung mal überprüfen können.

Gruss
SandraI