Step 1

This is where customers help other customers. Find useful information in existing discussions or ask your questions.


Forward

Step 2

You will find tips and tricks about train travel here.


Back Forward

Step 3

You will see the latest posts from all areas of the Community here.


Back End tour
Announcements
Please use our help & contact area for all questions regarding your ticket bookings, for refunds and to report lost items.
The SBB Community is a public forum (customers help customers); please don’t post any personal data (names, addresses, e-mail, credit card numbers, ticket order no. etc.).

V2018/017070 lost Iphone 6 K2018/180344

joylav
New Author

habe heute mein Iphone 6 am stromnetz des IC809 von bern nach ZRH flughafen liegengelassen am check in schalter sofort angerufen beim lSBB lostandfound 0848446688 siehe erste nr V2018/017070 bin nun im ausland wie kann ich den auftrag verfolgen?

im netzt konnte ich statt suchen nur einen neuen auftrag erstellen?

bitte um hilfe 

kind regards

1 REPLY
BrendaD
Traveller (platinum)

Hallo @joylav

Danke für deine Anfrage.

Du wirst nach 4 Arbeitstage automatisch ein Update bekommen (SMS, E-Mail oder Brief). Falls wir es nach 4 Tage noch nicht bei uns haben, bekommst du nach 10 Arbeitstage eine neue Meldung.

Gruss,

BrendaD