Step 1

This is where customers help other customers. Find useful information in existing discussions or ask your questions.


Forward

Step 2

You will find tips and tricks about train travel here.


Back Forward

Step 3

You will see the latest posts from all areas of the Community here.


Back End tour
Announcements
Please use our help & contact area for all questions regarding your ticket bookings, for refunds and to report lost items.
The SBB Community is a public forum (customers help customers); please don’t post any personal data (names, addresses, e-mail, credit card numbers, ticket order no. etc.).

SAmsung , im Zug Aarau-Zurich

SOLVED
AlexKer
New Author
Gruezi,
Ich habe mein Natel im Zug Aarau-Zürich 25.09.2021 14.15 verloren (Samsung , Farbe schwarz, Hülle schwarz). Hast du es gefunden? - Vergütung ist garantiert!
Danke Vilmals
Alex, 0782099166
1 ACCEPTED SOLUTION
SandrineS
Traveller (platinum)

Hallo @AlexKer 

Ich empfehle dir eine Verlustmeldung direkt online auf: https://www.sbb.ch/de/hilfe-und-kontakt/fundbuero/verlustmeldung-erfassen.html aufzugeben.
Anhand von den eingehenden Fundmeldungen oder Fundgegenständen wirst du nach 4 und 10 Tagen per SMS oder E-Mail über den Stand deiner Verlustmeldung informiert.
Weitere Informationen findest du auf sbb.ch/fundservice.

Gruss, SandrineS

View solution in original post

1 REPLY
SandrineS
Traveller (platinum)

Hallo @AlexKer 

Ich empfehle dir eine Verlustmeldung direkt online auf: https://www.sbb.ch/de/hilfe-und-kontakt/fundbuero/verlustmeldung-erfassen.html aufzugeben.
Anhand von den eingehenden Fundmeldungen oder Fundgegenständen wirst du nach 4 und 10 Tagen per SMS oder E-Mail über den Stand deiner Verlustmeldung informiert.
Weitere Informationen findest du auf sbb.ch/fundservice.

Gruss, SandrineS