abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Antworten
Highlighted

Fahrplan: Ständige Fehlermeldung SPF-1000_W-K890. iPhone SE (iOS 11.2.6). SBB Mobile v7.4.1 (66)

Neuer Autor
0 Likes

Fahrplan funktioniert seit Tagen überhaupt nicht mehr: Ständige Fehlermeldung SPF-1000_W-K890. iPhone SE (iOS 11.2.6). SBB Mobile v7.4.1 (66)


Akzeptierte Lösungen

Betreff: Fahrplan: Ständige Fehlermeldung SPF-1000_W-K890. iPhone SE (iOS 11.2.6). SBB Mobile v7.4.1

Neuer Autor
Durch das ANWAEHLEN ALLER VERKERHSMITTEL im Standard Fahrplan hat sich dieses Problem von selbst gelöst!

Alle Antworten

Betreff: Fahrplan: Ständige Fehlermeldung SPF-1000_W-K890. iPhone SE (iOS 11.2.6). SBB Mobile v7.4.1

Neuer Autor
Durch das ANWAEHLEN ALLER VERKERHSMITTEL im Standard Fahrplan hat sich dieses Problem von selbst gelöst!

Betreff: Fahrplan: Ständige Fehlermeldung SPF-1000_W-K890. iPhone SE (iOS 11.2.6). SBB Mobile v7.4.1

Neues Mitglied
0 Likes
This is an absolute scandal.

Thank you Boebes for your solution. I did the same and it worked. Before that, nada. And it is now nearly August 2018!

Is the CFF/SBB planning to fix this bug before the next millennium?

When you look at this forum - in German or French - there are many, many issues with NO answers, or **bleep**ty inaccurate answers. I know Switzerland is not famed for its customer service, but this is the absolute pits.

Final comment: this error, and the sweet little image and text the customer sees, are totally misleading and completely useless. It says "Oops, no connections on this day." My arse! What it should say is "Our stupid app has a bug. Please go online, and pray that someone - not an SBB employee - has figured out a workaround."

Jetzt herunterladen

Möchtest du als Erste(r) neue Funktionen testen? Dann lade jetzt die SBB Mobile Preview App für Android oder iOS herunter.