Schritt 1

Hier findest Du Hilfe von Kunde zu Kunde. Suche in bestehenden Diskussionen oder stelle Deine Fragen.


Vor

Schritt 2

Hier kannst Du die neusten digitalen Services von SBB entdecken und aktiv mitgestalten.


Zurück Vor

Schritt 3

Tipps & Tricks, die Dir den Alltag erleichtern.


Zurück Vor

Schritt 4

Hier siehst Du immer die neusten Beiträge aus allen Bereichen der Community.


Zurück Tour beenden

SBB didn't send me ticket

Neues Mitglied
0 Likes

I biught ticket(Interlaken Ost 06:00 AM ~ Domodossola (I) 07:54 AM)  but you didn't send my ticket 

I already paid 39.2CHF by my card

2 adult passangers

1 passanger : [Personal data removed]

1 passanger : [Personal data removed]

 

card number: [Personal data removed]        card type: visa

please give me ticket via email  : [Personal data removed]

Highlighted

Betreff: SBB didn't send me ticket

Community Manager
0 Likes

Hi @HYUNHO 

Thank you for your request.

Please use our support form for questions about ticket bookings.

I removed your personal data (name, card number, email), because the SBB Community is a public forum (customers help customers).

Kind regards,

Daniel, Community Manager