Schritt 1

Hier findest Du Hilfe von Kunde zu Kunde. Suche in bestehenden Diskussionen oder stelle Deine Fragen.


Vor

Schritt 2

Tipps & Tricks, die Dir den Alltag erleichtern.


Zurück Vor

Schritt 3

Hier siehst Du immer die neusten Beiträge aus allen Bereichen der Community.


Zurück Tour beenden
Ankündigungen
Achtung aktuelle Phishing-Welle! Phishing-Angriffe im Internet zielen darauf ab, an Login-Daten oder persönliche Kundendaten zu gelangen. Bitte im Fall einer verdächtigen E-Mail immer die Absenderadresse sowie den Link zur Webseite prüfen. Niemals Passwörter oder Kreditkarteninformationen aufgrund solcher E-Mails bekanntgeben. Dies gilt auch für SMS, WhatsApp und weitere Messengerdienste. Mehr Informationen unter www.sbb.ch/phishing.

Is our ticket refundable?

JayvH
Neues Mitglied

Dear reader,

Yesterday we had an international ticket from Milan Giribaldi - Amsterdam. The trip was devided into two tickets, Milano Giribaldi - Chiasso & Chiasso - Amsterdam. Unfortunately, the arrival station of our holiday (Milan C) differed from the departure station (Milan Giribaldi). So we stood at Milan C. 

We could have made the transit to our international train on Chiasso, so we took the train from Milan C. - Chiasso. Due to delay, we missed the transit on Chiasso. In Swiss, our international ticket Chiasso - Amsterdam was not valid so we had to pay for a ticket Chiasso -Basel SBB. Is this ticket refundable due to delay issues and missing transit?

Kind regards,

Jeroen

1 ANTWORT
VlaznimA
Pendler/in (Bronze)

Hello @JayvH 

Unfortunately this is the wrong contact for your request. You'll find all information you need on Ticket refunds | SBB help & contact or you can contact our Contact Center by calling the number +41 848 44 66 88 (CHF 0.08/Min.) or from abroad +41 51 225 78 00.

Thank you for your understanding and have a nice day.

Kind regards, VlaznimA.